help mee bij het leukste kerstdiner van amsterdam!

Iedereen Kerst draait al sinds dag 1 volledig op het team van vrijwilligers. We zijn een burgerinitiatief, dat wordt ondersteund door diverse bedrijven in de uitvoering en in de organisatie. De organisatie vindt eigenlijk vanaf augustus al plaats. De programmering wordt normaliter eind november gefinaliseerd. Waar wij het meeste hulp bij kunnen gebruiken, is meestal op de dag zelf of de dag ervoor.

Het ├ęchte werk op de dag zelf en in de voorbereiding wordt voornamelijk gedaan door ons team van vrijwilligers. We hebben al een behoorlijk groot team, maar zijn altijd op zoek naar lieve, leuke en gezellige Amsterdammers die mee willen helpen bij het organiseren en in goede banen leiden van Iedereen Kerst.

Dus heb jij nog geen plannen met Kerst? Meld je dan aan.
Let er wel op: We geven altijd voorrang aan vrijwilligers die aangeven een dagdeel beschikbaar te zijn. Natuurlijk ben je van harte welkom om een uurtje te helpen, mocht dat nodig zijn. Maar wees niet teleurgesteld als we aangeven dat dit niet nodig is.

meld je aan, en help mee bij het leukste kerstdiner van amsterdam!

Mocht je vragen hebben, kun je ons vanzelfsprekend bereiken via onderstaand email adres.
Vanaf dit jaar neemt Geen Stress Amsterdam de organisatie op zich, dus het kan zijn dat je door een van onze Geen Stress collega's wordt gecontacteerd. Het is momenteel niet meer mogelijk om vragen telefonisch te stellen vanwege tijdsdruk.

info@iedereenkerst.nl
telefonisch tijdelijk niet-bereikbaar
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.